Laatste onderwerpen
Meest actieve berichtenplaatsers
MisterMegaKristof | ||||
Stéphaniee | ||||
trijntje | ||||
verloren_ijsprinses | ||||
keun4 | ||||
MizKriz | ||||
Nathan | ||||
AeroFury | ||||
Ineke!!!! | ||||
beerred |
Gedichtenwedstrijd
+4
AeroFury
Ineke!!!!
Ayjatah
funkyfreakies
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gedichtenwedstrijd
Kan jij goed gedichten schrijven.
En wil je graag mee doen aan de nieuwe FunkyFreakies Gedichtenwedstrijd?
Schrijf je dan nu in, dit doe je door een reactie na te laten!
Deelnemers:
1. Ayjatah
2. Ineke!!!!
3. AeroFury
4. MisterMegaKristof
5. Nathan
En wil je graag mee doen aan de nieuwe FunkyFreakies Gedichtenwedstrijd?
Schrijf je dan nu in, dit doe je door een reactie na te laten!
Deelnemers:
1. Ayjatah
2. Ineke!!!!
3. AeroFury
4. MisterMegaKristof
5. Nathan
Re: Gedichtenwedstrijd
Ik wil wel meedoen!!
xxx
xxx
Ayjatah- Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-12-10
Ik wil ook wel proberen ^^
AeroFury- Aantal berichten : 104
Registratiedatum : 16-12-10
Leeftijd : 32
Waarom ook niet he !
Ja dus.
Ja dus.
MisterMegaKristof- Moderator
- Aantal berichten : 748
Registratiedatum : 11-12-10
Leeftijd : 35
Ik schrijf mij ook in
Nathan- Aantal berichten : 136
Registratiedatum : 19-12-10
Wanneer sta ik op deelnemerslijst :p
Is er een deadline? Want als er 1 is doe ik niet mee, want creativiteit moet vrij en ongebonden zijn of alles loopt vierkant in het honderd.. Een 1 met mooie ronde nullen verzeilen dan plots in een dom hokje...
En btw mensen echte gedichten moeten niet rijmen of in de regeltjes passen, think out off the box and let your soul out, the way it's meant to be
Euh soit ik stel voor dat alle deelnemers gewoon posten als ze zin hebben tot iedere deelnemer gepost heeft, nee??
En btw mensen echte gedichten moeten niet rijmen of in de regeltjes passen, think out off the box and let your soul out, the way it's meant to be
Euh soit ik stel voor dat alle deelnemers gewoon posten als ze zin hebben tot iedere deelnemer gepost heeft, nee??
Agrum666 schreef:Is er een deadline? Want als er 1 is doe ik niet mee, want creativiteit moet vrij en ongebonden zijn of alles loopt vierkant in het honderd.. Een 1 met mooie ronde nullen verzeilen dan plots in een dom hokje...
Zo'n deadline is opzich toch niet erg? Stel je hebt tot 1 of 15 februari de tijd, dan kun je denk ik wel een leuk tekstje maken :p Of je moet het erg druk hebben :p
Maar natuurlijk moet je je fantasie wel de vrije loop geven. En als dat vandaag niet lukt, dan lukt het morgen wel :p
Nathan schreef:Agrum666 schreef:Is er een deadline? Want als er 1 is doe ik niet mee, want creativiteit moet vrij en ongebonden zijn of alles loopt vierkant in het honderd.. Een 1 met mooie ronde nullen verzeilen dan plots in een dom hokje...
Zo'n deadline is opzich toch niet erg? Stel je hebt tot 1 of 15 februari de tijd, dan kun je denk ik wel een leuk tekstje maken :p Of je moet het erg druk hebben :p
Maar natuurlijk moet je je fantasie wel de vrije loop geven. En als dat vandaag niet lukt, dan lukt het morgen wel :p
Dat is wel heel erg.. Als je creativiteit probeert te bindne wordt het nooit zo goed als het had moeten zijn.. 15 februaris is nu wel lang, maar het is best mogelijk dat ik weinig tijd heb, en als ik tijd heb te moe ben om iets echt uniek te maken
Wanneer gaan we eig. beginnen?
Nathan schreef:Wanneer gaan we eig. beginnen?
Ik wacht nog op eventueel wat meer deelnemers, ik hoop eigenlijk op wat meer leden, maar al mijn pogingen lijken te mislukken
Agrum666 schreef:Is er een deadline? Want als er 1 is doe ik niet mee, want creativiteit moet vrij en ongebonden zijn of alles loopt vierkant in het honderd.. Een 1 met mooie ronde nullen verzeilen dan plots in een dom hokje...
Ik geef meestal een deadline van een maand, maar ik heb al gemerkt dat niet iedereen er dan toe komt om een gedicht te maken. Ik schrijf zelf ook gedichten en ik heb de ene moment ook al meer inspiratie dan de andere... Maar om de wedstrijd toch een beetje vooruit te laten gaan, moet er wel een deadline opstaan. Maar als ik merk dat er nog niet veel een gedicht hebben kunnen maken verleng ik die wel. Het probleem is als je blijft verlengen, komt er uiteindelijk nooit een winnaar...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: